مشارکت سپاه ایلام در تهیه ۳۰ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان/۴۵۰۰ کودک یتیم و نیازمند ایلام در انتظار کمک حامیان

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از تهیه ۳۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۱۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار « جمال شاکرمی» در جلسه هماهنگی طرح «سفره امیرالمؤمنین(ع)» که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: فاز اول اینکار با پخت و توزیع  حدود ۱۵ هزار پرس غذا همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شهرستانهای سراسر استان و با همکاری کمیته امداد صورت می گیرد و مابقی نیز تا پایان رمضان انجام می گیرد.   

  فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)  استان ایلام گفت: با برنامه ریزی به عمل آمده، طرح سفره امیرالمؤمنین(ع) با هدف اطعام مستمندان در ماه مبارک رمضان از شب میلاد امام حسن مجتبی(ع)آغاز خواهد شد و تا شب های قدر ادامه خواهد یافت.   

  وی افزود: تعداد ۳۰ هزار پُرس غذای گرم با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۱۵۰ گروه جهادی بسیج و خیرین طبخ و در بین نیازمندان سراسر استان توزیع خواهد شد.   

مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این نشست با تشریح برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان، گفت: حدود ۴۵۰۰ کودک یتیم و نیازمند استان نیازمند حامی و افراد خیر و نیکوکار هستند که از طریق طرح اکرام و محسنین بدنبال جذب حامی برای آنان هستیم.  

   « رضا طاهری» توزیع غذای گرم و سبد معیشتی برای نیازمندان استان را از دیگر برنامه های این ماه برشمرد و گفت: در تلاش هستیم همه مددجویان با مشارکت افراد نیکوکار از این کمکها برخوردار شوند.  

    مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه جمعیت مددجوی و نیازمند استان دارای مشکلات عدیده هستند افزود: رفع مشکلات این قشر نیازمند مشارکت دستگاههای گوناگون است.      

طاهری در ادامه با تقدیر از مشارکت سپاه امیرالمومنین (ع) استان در دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات آنان، گفت: محرومیت زدایی در عرصه های گوناگون،کمک به ساخت و تامین مسکن،حامی یابی برای ایتام و تهیه سبد معیشتی و غذای گرم برای مددجویان از جمله این کمکها بوده که هر ساله صورت می گیرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات