تفاهم نامه سپاه و آبفای ایلام در طرح بسیج آبرسانی؛

507 میلیارد تومان برای آبرسانی به ۳۶ روستای استان اختصاص یافت

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در طرح بسیج آبرسانی با تفاهم نامه ای که به مبلغ ۵۷۰ میلیارد تومان بین سپاه امیرالمومنین(ع) و آب و فاضلاب استان منعقد شد، مشکل کم آبی ۳۶ روستای استان برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۶۸۴
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در نشست قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با عنوان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که عصر روز گذشته (25 فروردین ماه) به ریاست دکتر بهرام نیا استاندار ایلام برگزار شد، گفت: با توجه به تنش آبی در سطح کشور و خصوصا خشکسالی کم سابقه در استان ایلام ، اولویت طرحهای بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران به حل مشکل کم آبی متمرکز شده و در طرح بسیج آبرسانی با تفاهم نامه ای که به مبلغ ۵۷۰ میلیارد تومان بین سپاه امیرالمومنین(ع) و آب و فاضلاب استان منعقد شد، با ساخت ۱۸ مجتمع آبرسانی مشکل کم آبی ۳۶ روستای استان برطرف خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ۵۰۰۰ تن قیر رایگان را برای بهسازی معابر روستایی و راههای بین مزارع در روستاهای محروم و مناطق حاشیه شهرها در اختیار راهداری قرار می دهد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: برای کمک به اشتغالزایی و رونق واحدهای تولیدی ، ملزومات صنعتی و تجهیزات لوله کشی مورد نیاز در طرح بسیج آبرسانی در داخل استان با رعایت استانداردهای لازم خریداری خواهد شد.

سردار شاکرمی بیان داشت: بسیج سازندگی سپاه با دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و بهره گیری از توان ۱۱۰۰ گروه جهادی بسیج دارای ظرفیت بالایی برای کمک به مشکلات مردم خصوصا در مواقع بحران است و در آینده در هر یک از شهرستانهای استان یک قرارگاه محرومیت زدایی دایر خواهد شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار