خبرهای داغ:

برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه شاهرود/۶۰ درصد رتبه‌های برتر استان سمنان در شرق

شاهرود_ در آیین تجلیل از نخبگان دانش آموزی شهرستان شاهرود تاکید شد، ۶۰ درصد برترین‌های رشته‌های مختلف دانش آموزی استان سمنان مربوط به این شهرستان است.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۵۸
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه شاهرود/۶۰ درصد رتبه‌های برتر استان سمنان در شرقبه گزارش خبرنگار بسیج، محسن احمدی شهردار شاهرود در اولین همایش تجلیل از افتخار آفرینان و نخبگان دانش آموزی شهرستان شاهرود در رشته‌های علمی، فرهنگی، هنری و معارفی در تالار شرکت ذغال‌سنگ البرز شرقی با بیان اینکه پویایی شهروندان به بالندگی جامعه کمک می‌کند، افزود: برگزاری این برنامه‌ها در راستای ارج نهادن به فرهیختگان و نخبگان شهر اجرا می‌شود تا بتوانیم شهری پویا و زنده داشته باشیم.
او با بیان اینکه ما تلاش داریم در راستای تقدیر و تجلیل از همه استعداد‌های شهرمان قدم بر داریم، گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم با همراهی و همدلی همه در رشد و بالندگی شهر تلاش و از همه ظرفیت‌های موجود در این مسیر کمک بگیریم.
شهردار شاهرود، خاطر نشان کرد: آینده مملکت دست دانش آموزان است و همه باید کمک کنیم تا این آینده سازان بتوانند در مسیر این سازندگی رشد کنند و برای فراهم آوردن شهری خوب تلاش کنیم.
برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه شاهرود/۶۰ درصد رتبه‌های برتر استان سمنان در شرقمعاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز در این مراسمات با تقدیر از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری این همایش بویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود، با بیان اینکه دو جشنواره کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس و الگو با محوریت تلاوت سوره حمد برای اولین بار در اوج کرونا برگزار شد، افزود: در جشنواره الگو ۲ هزار اثر دریافت شد که ۱۷۰ اثر برتر شد.
سیدمحمد موسوی با بیان اینکه این همایش شروع کار با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری در تجلیل از افتخارآفرینان نوجوان شهرستان است، گفت: در این همایش از رتبه‌های زیر ۲ هزار کنکور سراسری رشته‌های نظری و زیر ۵۰۰ رسته‌های فنی و برترین‌های کشوری جشنواره‌های مختلف علمی و فرهنگی و هنری برتر دعوت شده است.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود تاکید کرد: از تمام رتبه‌های برتر علمی، فرهنگی، هنری و معارفی استان ۶۰ درصد متعلق به شاهرود است و این افتخاری برای ما و دانش آموزان است.
او تصریح کرد: در این همایش از دانش آموزان برتر جشنواره جابر بن حیان که فقط مرحله شهرستانی در مقطع ابتدایی دارد نیز تجلیل می‌شود چرا که کار‌های دست ساز و پژوهشی این دانش آموزان آینده ساز است.
معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان از همه دستگاه‌ها برای کمک به دستگاه تعلیم و تربیت برای کمک به رشد دانش آموزان دعوت به همکاری و مساعدت کرد.
برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه شاهرود/۶۰ درصد رتبه‌های برتر استان سمنان در شرقدر این جشنواره که شهردار و شورای اسلامی شهر شاهرود و مدیران و معاونین مدارس و آموزش و پرورش حضور داشتند از ۱۴۰ برگزیده دانش آموز شهرستان شاهرود با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
این همایش به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها