خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

طرح حقایق توسط خبرنگاران باعث شکست دشمن در خط تحریف خواهد شد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: طرح حقایق توسط خبرنگاران، باعث رشد و پیشرفت معنوی، اقتصادی، سیاسی، علمی، اجتماعی و نظامی کشور خواهد بود و دشمن در خط تحریف خود شکست فاحشی خواهد خورد.
کد خبر: ۹۴۲۶۵۰۱
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
طرح حقایق توسط خبرنگاران باعث شکست دشمن در خط تحریف خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی حسنی در جمع مدیر مسئولان رسانه‌های استان همدان اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) می‌فرمایند «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نترس» و این یعنی جهاد تبیین، همان جهادی که مقام معظم رهبری از ما مطالبه می‌کند.

وی بیان کرد: ویژگی بیان حق این است که هم آگاهی‌بخش است و هم بصیرت‌افزا و اگر می‌خواهیم منادی حق باشیم، که رسالت خبرنگاری نیز به همین اصل است در مرحله اول توجه به تهیه خبر و در مرحله دوم انتقال درست و صحیح خبر به مخاطب اهمیت دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند اگر اتفاقات را درست روایت نکنید، دشمن آن را به شکلی که خودش می‌خواهد روایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هیچ موضوعی نباید مانع انجام رسالت ما به عنوان نیرو‌های فرهنگی نظام شود، گفت: ارزش کار خبرنگاران زمانی ظهور و بروز پیدا می‌کند که اولا کار را با عشق دنبال کنند و ثانیا با حوصله مضاعف و ثالثا با نگاه موشکافانه و به دور از احساسات دنبال شود.

حسنی افزود: شما خبرنگاران سعی کنید در کنار مطالبه‌ای که در خصوص مسائل و مشکلات مردم دارید با صداقت تمام اقدامات صورت گرفته نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بهترین شکل ممکن مطرح کنید.

وی با بیان اینکه خط سیاه‌نمایی دشمن به شدت فعال است و بحث یأ و ناامیدی و القاء آن به جامعه ما را دنبال می‌کند، گفت: با توجه به این امر وظیفه خبرنگاران سنگین‌تر است چراکه بخش اعظم کار بر عهده خبرنگاران است که باید جدی ورود کنند و طرح دشمن را باطل کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه گزارش شما خبرنگاران اعم از فیلم و متن بسیار روشنگر و کلیدی است، بیان داشت: طرح حقایق توسط شما خبرنگاران، باعث رشد و پیشرفت معنوی، اقتصادی، سیاسی، علمی، اجتماعی و نظامی کشور خواهد بود و دشمن در خط تحریف خود شکست فاحشی خواهد خورد.

وی گفت: اهالی رسانه اگر دقیق و حساب شده عمل کنند می‌توانند در سطح جامعه جریان‌ساز باشند و از این جریان‌سازی به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است استفاده کنند و نقشه دشمن که دل سرد کردن و مایوس کردن مردم از نظام و مسئولان است شکست بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات