خبرهای داغ:
سردار فرجی:

باید به ورزشکاران بزرگی چون شهید شمسی پور اقتدا کنیم

همدان-مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: باید به ورزشکاران بزرگی چون شهید شمسی پور اقتدا کنیم و سیره این شهید بزرگوار را ترویج دهیم.
کد خبر: ۹۴۲۶۹۰۹
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در مراسم دومین کنگره شهدای ورزشکار همدان که به همت سپاه ناحیه همدان، در سالن ورزشی باباطاهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و ۳۰۰ نفر از بسیجیان  برگزار شد، اظهار کرد: سال آینده کنگره شهدای استان همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه برنامه‌های جانبی مناسبی همچون جشنواره‌های ورزشی و یادواره‌ها و کنگره‌های شهدای شهرستان پیش زمینه این کنگره خواهد بود و یکی از این برنامه‌ها نیز، همین کنگره شهدا است.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به شهدای شاخصی، چون شهید امیر طلایی و نیز شهید شمسی‌پور که در سال ۱۴۰۱ به عنوان شهید شاخص جامعه ورزش و جوانان کشور معرفی شدند، گفت: شهید امیر طلایی در عملیات کربلای ۴ در منطقه اروندکنار به شهادت رسید.

وی عنوان کرد: شهید شمسی‌پور نیز یک رزمنده ورزشکار بود که در چند رشته استاد بود و هیئت‌های متعدد ورزشی را نیز مدیریت، و ورزشکاران بسیاری را به جامعه ورزش استان معرفی کرد.

سردار فرجی تاکید کرد: شهید شمسی پور اگر به این مقام و منزلت رسید به واسطه از خود گذشتگی و ایثار وی بود و خداوند پاداش شهادت را به ایشان اعطا کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید شمسی پور از سوریه به همدان آمد، اما با وجود وخامت حال همسرش برای تفحص شهدا به مرز عراق رفت، عنوان کرد: این شهید بزرگوار آنچه از مردی و جوانمردی در جنگ و ورزش آموخت، در زندگی به کار گرفت.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان تاکید کرد: باید به ورزشکاران بزرگی، چون شهید شمسی پور اقتدا کنیم و سیره این شهید بزرگوار را ترویج دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات