خبرهای داغ:

پیگیری احداث بیمارستان جدید در شاهرود/اخذ ۱۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان میامی

شاهرود_نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه دنبال احداث بیمارستان جدید در شاهرود هستیم، گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان به‌منظور تجهیز بیمارستان میامی اخذ شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۲۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

نماینده شاهرود؛ پیگیر احداث بیمارستان جدید/اخذ ۱۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان میامیبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: در بخش اعتبارات ملی آنچه در توان ما بوده است، انجام داده‌ایم و در آینده نیز پیگیر خواهیم شد.
او گفت: سلامت مردم خط قرمز ما در شهرستان شاهرود است و از هر نیرو، پزشک و متخصص خوب در کشور که برای مردم و سلامت مردم مؤثر است، برای خدمت استقبال خواهیم کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس اضافه کرد: توصیه داریم در سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود از نیرو‌های بومی در مدیریت‌های شهرستان استفاده شود.
خانی اضافه کرد: همواره پشتیبان و پیگیر مباحث و موارد مرتبط با بهداشت و درمان شهرستان خواهیم بود.
او تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به‌منظور تجهیز بیمارستان میامی اخذ شد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس اضافه کرد: در شهروندی درجه‌بندی نداریم و برای خدمت به‌تمامی شهروندان و مسافران با همه توان آماده سرویس‌دهی هستیم.
خانی گفت: امروز نماینده عالی دولت در کنار ما و مردم و شبانه‌روز در حال تلاش و تحقق توسعه متوازن در استان است و در این راه وقت بسیاری را صرف می‌کند.
او تصریح کرد: در ۴۲ سال بعد از انقلاب چنین استانداری پرتوان و انقلابی با تلاش جهادی و شبانه‌روزی ندیدم که ثمرات آن، رفع مشکلات شهرستان‌های شاهرود و میامی به‌صورت بسیار راحت و آسان است.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حوزه انتخابیه باید به‌صورت یکسان تقویت شده و در کنار آن دنبال احداث بیمارستان جدید با توجه به افزایش جمعیت باشیم تا بار مراجعات تقسیم شود.
خانی گفت: با اقدامات مناسب باید به جایی برسیم تا بیماری برای درمان از شهرستان خارج نشود.
او تصریح کرد: در بودجه سال جاری برای بخش بهداشت و درمان در کمیسیون تلفیق اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار