خبرهای داغ:

افتتاح و کلنگ زنی شش پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار ۴۶۰ میلیارد ریال در شاهرود

شاهرود_ فرماندار شاهرود گفت: افتتاح چهار طرح با هزینه ۸۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی ۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال و آغاز عملیات بهسازی سه طرح با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۵۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

افتتاح و کلنگ زنی شش پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار ۴۶۰ میلیارد ریال در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران افزود: ۶ طرح در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور استاندار، مسوولان استانی و شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
او با بیان اینکه مرکز بهورزی و بازآموزی برنامه سلامت با هزینه ۳۵ میلیارد ریال بهره برداری شد، ادامه داد: ساخت این مرکز از سال ۹۶ با مساحت یکهزار و ۳۳۱ مترمربع در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز شده بود.
جلالی از افتتاح مرکز بازتوانی قلب و ریه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بیمارستان امام حسین (ع) با هزینه ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و ابراز داشت: مرکز بازتوانی قلب و ریه به مساحت ۱۰۰ متر مربع آغاز به کار کرد.
فرماندار شاهرود اظهار کرد: واحد اکو کاردیوگرافی مری نیز با هزینه پنج میلیارد ریال در مساحت ۵۰ متر مربع بهره‌برداری شد.
او با بیان اینکه همراه سرای بیماران که به همت خیران سلامت ساخته شده است نیز افتتاح شد، افزود: این همراه سرا دارای ۱۲ واحد با تجهیزات لازم در مساحت ۵۷۲ متر مربع و با هزینه ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
جلالی ابراز کرد: مرکز جراحی قلب بیمارستان امام حسین (ع) با وجود ۲ اتاق عمل که از مدت‌ها پیش تعطیل شده بود با برنامه ریزی و تامین نیرو‌های لازم دوباره راه اندازی شد.
معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۲ طرح دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز آغاز شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی ساختمان مرکزی دانشگاه در ۶ طبقه با مساحت ۱۵ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و پیش بینی اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد آغاز شد.
او با بیان اینکه کلنگ زنی بخش رادیوتراپی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بیمارستان امام حسین (ع) هم انجام شد، ابراز کرد: این بخش در مساحت ۲۵۶ مترمربع با هزینه ۸۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.
جلالی ادامه داد: عملیات بهسازی بخش اسکوپی، دی کلینیک و بخش ید درمانی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود نیز با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال آغاز شد.
فرماندار شاهرود افزود: مرکز خصوصی جراحی محدود شفا واقع در مجتمع پزشکی تخصصی پاسارگاد نیز به مساحت ۹۵۰ متر مربع با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها