خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

نقش ویژه سپاه در محافظت از انقلاب اسلامی دلیل اصلی هجمه دشمنان است

فامنین-فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: نقش ویژه سپاه در محافظت از انقلاب اسلامی دلیل اصلی هجمه دشمنان است و این دشمنان خبیث با نقشه‌های مختلف در صدد صدمه زدن به این نهاد مقدس هستند.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۵۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدروح الله حسینی شاخص در جمع کارکنان سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: دلیل اصلی دشمنی دشمنان علیه سپاه، نقش ویژه این نهاد در محافظت از انقلاب اسلامی است و چون دشمنان قادر به تخریب و تضعیف انقلاب نیستند اقدام به تضعیف تخریب بازوی انقلاب یعنی سپاه پاسداران می‌کنند و این اقدام دشمن نوعی جنگ نیابتی علیه انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: تخریب و تضعیف سپاه برنامه جدیدی نیست و از اوایل تاسیس این نهاد مقدس شروع شده است، زمانی این تخریب به‌صورت حذف فیزیکی بوده است و پاسداران عزیز را به صورت ناجوانمردانه و وحشیانه به شهادت می‌رساندند و اوضاع چند سال اخیر حاکم بر سوریه و شاید بدتر از آن در اوایل انقلاب در ایران عزیز حاکم بود و دشمنان اسلام اقدامات وحشیانه‌ای را علیه ایران و انقلاب اسلامی و در خصوص سپاه پاسداران انجام می‌دادند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین روش دیگر تضعیف و تخریب سپاه را حذف فکری عنوان کرد و گفت: دشمنان با روش‌های مختلف در صدد تخریب چهره سپاه در بین مردم هستند و با روش‌هایی همچون تصویرسازی‌های مختلف و ایجاد تردید عمومی علیه سپاه، ایجاد فاصله بین مردم و سپاه و معرفی سپاه به عنوان عامل بازدارنده در تعامل با دنیا، این اهداف شوم خود را دنبال می‌کند .

وی در ادامه نقشه‌های دشمنان علیه سپاه را برشمرد و گفت: نقش‌های محوری سپاه در صیانت از دستاوردهای فکری و آرمان‌های انقلاب و ویژگی‌هایی همچون ولایت‌مداری، عدالت محوری، ایجاد امنیت و شجاعت در مقابل دشمنان از ویژگی‌هایی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و نقشه دشمنان را با این ویژگی‌ها را خنثی می‌کند .

حسینی شاخص گفت: از دیگر ویژگی‌های سپاه پاسداران که باعث شده است خار چشم دشمنان شود بالا نگه داشتن توان رزمی و بازدارندگی در برابر دشمن است که حتی دشمن فکر حمله نظامی به ایران را نمی‌کند و همچنین ورود به عرصه‌های مختلف دانش بنیان، جهاد علمی، جهاد سازندگی، مدیریت بحران‌های زیستی، اجتماعی و... است.

وی در پایان گفت: تعابیری که امامین انقلاب برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداران به کار برده‌اند امید و انگیزه برای جانفشانی و نقش‌آفرینی بیشتر برای پاسداران ایجاد می‌کند و نقشه دشمنان را خنثی می‌کند که البته برای رسیدن به این مهم نیاز به مراقبت و تربیت و خودسازی توسط پاسداران بیش از پیش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات