خبرهای داغ:

جشن روزه اولی ها در پایگاه های سرخه برگزار شد

بسیجیان پایگاه های مقاومت سرخه اقدام به برگزاری ضیافت افطار برای روزه اولی های بسیجی در پایگاه های خود کردند.
کد خبر: ۹۴۲۷۲۸۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم آماده سازی افطاری توسط گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) برای جشن روزه اولی های در محله اسلامی محله کریم اهل بیت انجام شد.

لازم به ذکر است بسیجیان و گروه جهادی این پایگاه مقاومت در جهت کمک به مردم مظلوم و یتمدیده یمن مبلغ 20 میلیون ریال جمع آوری کردند.

همچنین مراسم پذیرایی و پهن کردن سفره افطاری برای روزه اولی ها به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه نیز انجام گرفت.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف ترغیب و تشویق کودکان به روزه داری و نشان دادن جایگاه و اهمیت روزه، ضیافت افطاری حلقات نوجوان پایگاه با حضور ۳۵ نوجوان برگزار شد.

او افزود: این برنامه با اقامه نماز جماعت توسط بسیجیان و همایش یک شب رمضانی مفرح و شاد در پایگاه با نوجوانان همراه بود. در طی این برنامه بسیجیان بعد از افطار اقدام به بازی های مفرح کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: ان شاءالله با برگزاری این برنامه ها بتوانیم کودکان و نوجوانان را به روزه داری ترغیب و تشویق کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها