خبرهای داغ:

سردار مقواساز: بخش عمده جهاد تبیین آشنایی با معارف اسلامی و انقلابی است

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب، گفت: بخش عمده از جهاد تبیین آشنایی با معارف اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۶۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، سردار علی مقواساز جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در همایش انس و مودت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج،  با اشاره به جایگاه بسیج در تقویت بنیه اعتقادی و بینش بصیرتی جامعه، گفت:  بسیجیان درد دین، انقلاب، اسلام، قرآن و جوانان را دارند و از وقت‌شان برای حفظ آن‌ وقت‌گذاری می‌کنند.

وی با اشاره به نقش بسیج در خدمت به مردم و جوانان ادامه داد: حتی در کشورهای معاند نیز مقالات بسیاری درباره بسیج چاپ می‌شود که به نقش بسیج در کشور و منطقه پرداخته است و این اهمیت کار شما بسیجیان را می رساند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در پایگاهها افزود: تبیین فقط بیان مسائل روز و روشنگری نیست بخش عمده از تبیین آشنایی با معارف اسلامی و انقلابی است.

وی تصریح کرد: روشنگری بخشی از جهاد تبیین است و مبانی و اشنایی با قران و ولایت فقیه را محکم کنید تا شهید حججی ها و احمدی روشن ها درست شوند تا در نظامی و هسته ای و موشکی و نانو قوی شویم.

سردار مقواساز با بیان کلیدواژه‌های سخنان رهبر معظم انقلاب در این سالها اخیر در خصوص بسیج، تاکید کرد: اقشار مختلف بسیج در محله‌ها با راه‌اندازی گروه و هسته‌های بینشی و بصیرتی اجازه ندهند رژیم پهلوی توسط دشمن تطهیر شود.

وی با اشاره به جنایات و مفاسد پهلوی تصریح کرد: نیروهای بسیج با روایت صحیح و صریح تاریخ پهلوی نگذارید تاریخ تحریف شود و نگذارید آنها یی که برای ما عزت و شرفی نگداشت و کشور را فروخت تطهیر شود.

 

همایش انس و مودت با حضور فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج به همراه خانواده با حضور سردار مقواساز جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) و دکتر ابوترابی نماینده مجلس شورای اسلامی و دکتر محمدی کیا فرماندار شهرستان در محل اردوگاه امام خمینی (ره) شهر تیران برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار