امام جمعه مهرشهر:

روز قدس، روزی سرنوشت ساز برای امت اسلام است

امام جمعه مهرشهر گفت: روز قدس روزی سرنوشت ساز برای امت اسلام، فلسطینیان و در واقع نماد و سمبل اساس اسلام و همه ی مکاتب توحیدی انبیاء است.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۱۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین یدالله رضائی امام جمعه مهرشهر در آستانه روز جهانی قدس گفت: روز قدس روزی سرنوشت ساز برای امت اسلام، فلسطینیان و در واقع نماد و سمبل اساس اسلام و همه ی مکاتب توحیدی انبیاء است؛ لذا حضور با شکوه در این راهپیمائی و اعلام پشتیبانی و دفاع از فلسطین وظیفه همه ی ما می باشد .

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: برگزاری دوباره ی این راهپیمائی آن هم پس از دو سال وقفه به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا می تواند مشت محکمی بر دهان طاغوت و نشانگر مبارزه ی با ظلم ظالم باشد ،ظلمی که در حال حاضر مظهر تمام عیار آن در عالم هستی رژیم نا مشروع صهیونیستی این ولیده ی انگلیس و آمریکا در منطقه ی اسلامی می باشد .

امام جمعه ی مهرشهر با تاکید بر همکاری بیش از پیش اعضای این ستاد در خصوص برگزاری این راهپیمائی اضافه کرد: امید است با تلاش و همکاری اعضای این ستاد همچون سپاه ناحیه امام هادی(ع)،مناطق 3 و 4 شهردای کرج،آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج،نیروی انتظامی،حوزه های بسیج،هلال احمر،اورژانس،آتشنشانی،راهور و کمیته امداد امام خمینی (ره) مهرشهر در راستای تدارکات ،هماهنگی های لازم ، تبلیغات و دعوت از تمامی اقشار برای حضور در راهپیمائی ،راهپیمائی پیش رو منسجم تر و دشمن شکن تر از قبل برگزار شود .

حجت الاسلام والمسلمین رضایی افزود: رسانه های خارجی و وابستگان داخلی آنها که آبشخورشان همان رژیم صهیونیستی است سخت با یک جنگ تحریف در صدد پیوند مشکلات ما با روز قدس و این که مردم چون مشکل دارند در روز قدس حضور پیدا نمی کنند و کم رمق برگزار خواهد شد ، که ان شا الله این طور نخواهد بود و این راهپیمائی با شکوه هر چه بیشتر انجام خواهد گرفت .

وی درپایان گفت :فلسطینی ها از حاکمان نامرد کشورهای عربی واقعا نا امید شده اند چرا که آنها به دنبال ایجاد ارتباط و رابطه با رژیم صهیونیستی هستند و از آنها پذیرائی می کنند ،حتی کشور ترکیه ، لذا فلسطینی ها با قطع امید به این نتیجه رسیده اند که خودشان باید به میدان بیایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار