فرمانده سپاه ناحیه دامغان به مناسبت روز قدس پیامی را صادر کرد 

دامغان_ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان با صدور پیامی، مردم با بصیرت دارالمؤمنین را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد .
کد خبر: ۹۴۲۸۶۹۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان با صدور پیامی مردم با بصیرت دارالمؤمنین را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی و اعداد قوّه به صورت مستمر، فلسطین را روز به ‌روز قدرتمند‌تر و دشمن غاصب را روز به روز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد.» (مقام معظم رهبری) 

روز قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز تبلور وعده الهی و همواره یادآور اراده استوار و وحدت جهان در مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی و حمایت همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین می باشد. 

از این رو خیزش انقلابی ملل اسلامی در روز جهانی قدس به منزله حرکت در مسیر تضعیف مداوم رژیم صهیونیستی و شکل‌گیری خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی است و می تواند همچون ادوار گذشته، صهیونیسم و استکبار جهانی را در سپردن به رویاها و آرزوهای خام و پوشالی خود ناکام گذارد. 

اینجانب ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات از مردم شهرستان دامغان دعوت می نمایم تا همگام و همدل با تمام مسلمانان دیگر بلاد اسلامی با حضور پرشور در این راهپیمایی تاثیرگذار ضمن لبیک به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشان و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، بار دیگر انزجار خویش را از رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشته و حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند و امید است که به عزت خداوند متعال در آینده نزدیک ذلت نظام سلطه و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی را شاهد باشیم. 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان 

سرهنگ محمد حسین تقی پور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار