خبرهای داغ:

شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس وظیفه همه مسلمانان است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر گفت: شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس باعث تقویت بیش از پیش روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مسلمان و آزادی‌خواهان جهان می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۹۴۳۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با برپایی راهپیمایی باشکوه روز قدس فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) و صدیقه کبری (س) همراه با اعضای شورا و بسیجیان روستا افتر در سرخه در راهپیمایی روز قدس و نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی نماز جمعه سرخه حضور یافتند.

در حاشیه این حضور پرشور مردم روستا افتر حمیدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در روستا افتر با حضور و شکوه بسیار زیاد در جهت محکومیت رژیم منحوس صهیونیستی برپا شد.

او افزود: این برنامه پس از دو سال وقفه، امسال با حضور اقشار مختلف مردم در افتر از هیئت سرچشمه ابوالفضل العباس (ع) به سمت گلزار مطهر شهدا برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) در ادامه اضافه کرد: شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس وظیفه همه مسلمانان است و باعث تقویت بیش از پیش روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مسلمان و آزادی‌خواهان جهان می‌شود.

حمیدی بیان داشت: در طی دو سال که کرونا راهپیمایی روز قدس را به فضای مجازی و یا راهپیمایی موتوری و خودرویی منتقل کرده بود، مردم افتر به صورت حضوری در صحنه آمدند و این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند.

او خاطرنشان کرد: برای حفظ امنیت کشورهای اسلامی و دفاع از مظلوم روز قدس را گرامی می داریم و با حضور خود در این راهپیمایی نشان دادیم که رژیم غاصب صهیونیستی هیچ جایگاهی در بین ملت‌ها ندارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها