خبرهای داغ:
همزمان با روز قدس مسابقه های ساخت کلیپ و نقاشی ویژه رده سنی کودکان و نوجوانان به همت پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۰۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری ویژه حلقه نوجوانان به همت گروه جهادی شهید مجید مومن آبادی، اعضای شورا برپا و ۵۰ پرس غذا گرم بین اهالی محله و روستا توزیع شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) در حاشیه برگزاری این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص افطاری های ساده؛ ویژه برنامه افطاری در طی دو روز جهت پذیرایی از حلقه نوجوانان و ضیافت افطاری بسیجیان، دانش آموزان و معلمان با همکاری پایگاه خواهران فاطمه بنت اسد (س)، مجتمع آموزشی بصیرت، خانه هلال روستا در روستا برگزار شد.

او افزود: این برنامه با برگزاری حلقه صالحین و اقامه نماز جماعت با همکاری گروه جهادی شهید مجید مومن آبادی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) در ادامه اضافه کرد: به مناسبت روز قدس و با هدف بزرگداشت این روز بزرگ مسابقات نقاشی، دل نوشته و ساخت کلیپ در رده سنی کودکان و نوجوانان برگزار و 63 نفر در این مسابقات شرکت کردند و۲۴ کلیپ ساخته شد.

مومن آبادی یادآور شد: از منتخبین و برگزیدگان شرکت کننده در این مسابقات همزمان با روز معلم تجلیل و جوایزی به آن ها اهدا خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: طرح دیدار با پیشکسوتان بسیجی، بیماران و خانواده های نیازمند همراه با تلاوت قرآن در منازل آن ها و اهدای بسته معیشتی به آن ها از جمله طرح هایی است که از ابتدا ماه مبارک آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها