خبرهای داغ:
جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) نهاوند عنوان کرد

خدمت‌رسانی بهتر به مردم با تعامل و همکاری پلیس و بسیج

نهاوند-جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) نهاوند گفت: هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۶۴۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه تعامل حوزه حضرت علی اکبر (ع) و نیروی انتظامی با حضور جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) با فرمانده انتظامی پاسگاه دهفول در راستای برقراری امنیت و کمک به مردم در پاسگاه انتظامی دهفول برگزار شد.

جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) نهاوند در این جلسه به ظرفیت عظیم بسیج اشاره و اظهار کرد: هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد.

مهدی میرزایی شاکله تعامل حوزه و ناجا را هدف واحد دانست و گفت: نتیجه این هدف حفظ امنیت در سطح حوزه استحفاظی است و در کنار امنیت باید تا حد امکان خدمت‌رسانی به مردم شریف را در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: افتخار بزرگ این دو مجموعه خدمت به مردم و نظام اسلامی زیر پرچم ولایت است و این خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بحث کمک‌های مومنانه گفت: بسته‌های معیشتی تهیه شده با تعامل با ناجا بین خانواده‌هایی که همسرشان در کمپ و یا زندان هستند و درآمد مالی ندارند، اهدا شده است.

جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) نهاوند بیان کرد: گشت‌های مشترک محله محور و پیشگیرانه حوزه و نیروی انتظامی نیز باعث امنیت و آرامش بیشتر در سطح حوزه استحفاظی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار