در گفت‌وگوی مشترک مسئولان دانشگاه و صنعت تأکید شد
بهینه‌سازی مصرف انرژی و انجام مطالعات مشاوره‌ای و پژوهشی در گفت‌وگوی مشترک رئیس مرکز تحقیقاتی انرژی‌های نو دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و یک واحد صنعتی مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۲۹۶۸۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، اعضای مرکز تحقیقاتی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برای بررسی همکاری دانشگاهیان در رفع چالش‌های صنعت سیمان و نحوه اجرا و عملیاتی کردن دو طرح مطالعاتی مباحث تئوری در زمینه پمپ‌های سانتریفیوژ، انتقال آب به نقاط مختلف و مبحث فشار ثقلی و طرح مطالعاتی ممیزی انرژی و بهینه‌سازی مصرف آن براساس محاسبه شاخص مصرف انرژی و مقایسه با مقدار استاندارد با اعضای هیئت‌مدیره کارخانه سیمان مند دشتی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس مرکز تحقیقاتی انرژی‌های نو دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در این نشست با ابراز امیدواری از اینکه این جلسه همگرایی نتایج ارزشمند و اثرگذاری برای دانشگاه آزاد اسلامی و بخش صنعت سیمان استان بوشهر فراهم آورد، گفت: ارتباط میان دانشگاه و صنعت، رسالت دانشگاه بوده و قراردادن ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رفع چالش‌ها و مسائل جامعه یکی از مأموریت‌های کنونی دانشگاه است.

مهدی نکیسا با بیان اینکه ارتباط مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و کارخانه سیمان‌مند دشتی با توافقات مدیران دو مجموعه شکل گرفته و آغاز شده است، ادامه داد: گسترش فعالیت‌ها و کارگروه‌های مشترک ضمن تحقق خواسته‌ها و بهبود امور، می‌تواند خیر و برکت را نصیب استان بوشهر کند.

مدیرعامل کارخانه سیمان مند دشتی هم در این نشست با ابراز خرسندی از حضور جمع نخبگانی استان بوشهر در این مجموعه صنعتی گفت: این حضور ارزشمند حاکی از دغدغه‌مندی دانشگاه آزاد اسلامی به مسائل و چالش‌های بخش صنعت است.

وی با تأکید بر رویکرد عملیاتی در تعاملات و ارتباط عمیق اجرایی بیان کرد: پیگیری دانشگاه آزاد اسلامی برای حل مسائل اجتماعی و صنعتی نشان از دغدغه‌مندی این دانشگاه به مسائل و چالش‌های کشور دارد و توان و ظرفیت علمی دانشگاه می‌تواند به خوبی پروژه‌های مشترک و پایداری را اجرایی کند.

در ادامه این نشست، کارگروه علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برای ارزیابی کمی و کیفی و فنی ـ تخصصی از مجموعه کارخانه سیمان بازدید کردند.

به گزارش آنا، در این جلسه بر لزوم همکاری در برگزاری دوره‌های تخصصی در حوزه‌های علوم انسانی و فنی مهندسی مانند روانشناسی، مدیریت مالی و اجرایی، توانمندسازی کارکنان، بهینه‌سازی مصرف انرژی و انجام مطالعات مشاوره‌ای و پژوهشی تأکید شد.

 

 

لزوم بهینه‌سازی مصرف انرژی و انجام مطالعات مشاوره‌ای و پژوهشی

 

لزوم بهینه‌سازی مصرف انرژی و انجام مطالعات مشاوره‌ای و پژوهشی

انتهای پیام /

منبع : خبرگزاری آنا 

ارسال نظرات