تجلیل از مربیان سپاه و بسیج در شهرکرد

آیین تجلیل از مربیان ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۶۹۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم، از مربیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در نماز خانه امام خمینی رحمت الله علیه این ناحیه تجلیل شد.

حجت الاسلام محمد علی فتاحیان در این مراسم ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: این شهید گرانقدر؛ یک زمان شناس، مخاطب شناس، نیاز شناس و یک معلم واقعی بود.

وی افزود: اساس خلقت بر پایه ی تعلیم و تعلم بنا شده و دنیای بدون یادگیری و آموزش بی معناست. هدف خلقت که رشد و تکامل انسانهاست در سایه ی آموختن محقق می شود و اگر جوامع بشری بخواهند در مسیر فرهنگ و تمدن رشد کنند باید از یک منبع عالی کسب علم کنند که آن منبع قطعا علم وحیانی و الهی خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد خاطر نشان کرد: انسان دائما در حال آموختن است و اساسا برای یادگیری و تربیت و تکامل به این دنیا آمده؛ بنابراین باید برای این هدف به شکل صحیح تلاش کند. علاوه بر این هر انسانی چه بخواهد و چه نخواهد با گفتار و رفتار و منش خود در حال آموزش دادن به دیگران است، بنابراین وظیفه دارد که آن را اصلاح کند.

وی گفت: این هفته به نام هفته ی عقیدتی نامگذاری شده و تأکید بسیار زیاد اسلام به داشتن اعتقاد راسخ و فراگرفتن آموزه های قرآن و اهل بیت علیهم السلام به جهت جایگاه ویژه و شأن و منزلت و اهمیت خود انسان است.

فتاحیان افزود: انسان برای رسیدن به شادی و نشاط پایدار و سعه ی صدر و رسیدن به یقین استوار برای عبور از پیچ و خم های زندگی نیاز به اعتقادات و باورهای محکم دارد.

وی تصریح کرد: وقتی اعتقادات محکم شد، شبهه افکنی دشمنان و مشکلات روزگار از هر جهت بی اثر خواهد بود.

در پایان این مراسم از مربیان و متربیان برتر کلاسهای عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار