رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت جام در گفت و گو با بسیج:

جذب ۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در تربت جام

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت جام با تبریک هفته کار و کارگر و بسیج کارگری گفت: ۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی برای کسب و کار مشاغل خانگی در سال گذشته جذب شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۹۷۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام، عبدالله بهرامی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تبریک هفته کار و کارگر و فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: با پی گیری های صورت گرفته ۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی کسب و کار مشاغل خانگی جذب شد که در همین راستا ۱۵۸ مجوز برای مشاغل خانگی صادر شد.

وی ادامه داد: ۲۵۴ نفر از این تسهیلات جهت راه اندازی و یا توسعه کسب و کار خانگی استفاده کردند که ۷۹ نفر به صورت مستقل و ۱۷۵ نفر در قالب پشتیبان است.

وی بیان کرد: جمع آوری کمک های مومنانه و اهدا به کارگران نیازمند، برگزاری مسابقه بسکتبال کارگری، کارگاههای آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مواد مخدر برای کارگران، دیدار نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی با امامان جمعه شهرستان و طرح مشکلات حوزه کاری و بهره مند شدن از رهنمودهای آنان برای برون رفت از مشکلات پیش رو بخشی از برنامه های اجرایی در هفته کار و گارگر و بسیج کارگری است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت جام اضافه کرد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، حضور فعالان جامعه کارگری در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه، دیدار صمیمی با فرماندار ، تجلیل از کارگران نمونه، دیدار با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.

خبرنگار: م . عبادعسکری

ارسال نظرات
پر بیننده ها