رئیس دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب:

بازی دراز نمادی ملی و مظهر ایثار و شهادت شهدا است

رئیس دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب گفت: بازی دراز به عنوان نمادی ملی و مظهر ایثار و شهادت محل تجمع عاشقانی هست که به سمت این مکان مقدس هدایت می شوند.
کد خبر: ۹۴۳۰۰۱۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، محمدرئوف حیدری فر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بازی دراز اظهار کرد: بازی دراز مشهد مظلومان فاتح دیگری هست که به زودی و طی همین روزها میزبان سیل عظیمی از عاشقان سراسر کشور جهت بازدید از این مکان مقدس خواهد بود.

وی افزود: قطعاً این کاربران و این عاشقان به بازدید و ملاقات یک کوه، یا طبیعتی بکر و چشم انداز متفاوتی نمی آیند آنها پا به جایی می گذارند که قدمتگاه رشیدترین و خالص ترین انسان های عصر خود است.

رئیس دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب تصریح کرد: کسانی که از جان خود که گوهری قیمتی تر از آن نداشتند جهت رضای خداوند متعال و دفاع از سرزمین آبا و اجدادی خود گذشتند؛ امری که از درک مکاتب مادی و فلسفی حال حاضر خارج است؛ حب الوطن من الایمان.

حیدری ادامه داد: قدرت بازی دراز در باور شهیدانی بوده که اهداف والایی داشتند آنها شجاعت، اخلاص، مردانگی، گذشت، مقاومت و ایثار را صرف کردند و درس خدایی زیستن و عاشقانه زیستن را به دیگران آموختند.

وی در پایان گفت: امروز، بازی دراز به عنوان نمادی ملی و مظهر ایثار و شهادت محل تجمع عاشقانی هست که به سمت این مکان مقدس هدایت می شوند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات