مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان مطرح کرد:

هدف‌گذاری ایجاد ۳۰ هزار شغل در گیلان

هدف‌گذاری ایجاد ۳۰ هزار شغل در گیلان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: هدف‌گذاری دولت در گیلان اشتغال آفرینی برای ۳۰ هزار و ۹۰۰ شغل در سال بوده و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
کد خبر: ۹۴۳۰۱۴۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیاوش آقاجانی در مراسم تجلیل از کارگران در بندرانزلی با بیان اینکه کارگران نقش مهمی در دین اسلام دارند، اظهار کرد: امروزه نیروی انسانی و کارگران مهمترین سرمایه تولید است که باید پرورش یافته و حفظ شود.

وی نقش کارگران در تحقق شعار سال را بسیار مهم دانست و گفت: تولید به عنوان یک راهبرد کلیدی در دولت مردمی است که این امر نشان‌دهنده توجه ویژه دولت سیزدهم به تولید و باورمندی توانمندی داخلی می‌باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ایجاد امنیت شغلی در بین جامعه کارگری افزود: امنیت شغلی به عنوان مهمترین دغدغه کارگر، اولویت برنامه‌های مسؤولان گیلان در حوزه اشتغال است.

آقاجانی با اشاره به ایجاد اشتغال پایدار در استان گیلان بیان کرد: هدف‌گذاری دولت در گیلان اشتغال آفرینی برای ۳۰ هزار و ۹۰۰ شغل در سال بوده و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه کارگر و کارفرما در این استان در تقابل با هم نیستند، تصریح کرد: نزدیکی رابطه کارگران و کارفرمایان در گیلان به خوبی حس می‌شود زیرا کارگر و کارفرما در این استان در تقابل با هم نبوده و بارها مشاهده شده که در کمیته‌های مختلف هرکدام از طرفین بر اساس تعهد و وجدان نظرات خود را ارائه می‌دهند.

در این مراسم کارگران نمونه نیز با اهدای لوح تقدیر و پاداش نقدی تجلیل شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار