تیم بسیج پزشکی سپاه استان ایلام در منطقه سیل‌زده "بولی" مستقر شد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از استقرار تیم‌های بهداشتی درمانی در منطقه سیل‌زده "بولی" از توابع شهرستان چوار خبر داد و گفت: سیل زدگان خدمات رایگان درمان و بهداشتی دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۳۰۴۷۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار جمال شاکرمی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بارندگی اخیر در استان ایلام سبب خسارت فراوان به کشاوران، دامداران و عشایر منطقه شده است که یکی از این مناطق خسارت زده منطقه"بولی" از توابع شهرستان چوار بوده که به علت بُعد مسافت و دوری از مرکز استان نیازمند توجه ویژه  است.

وی افزود: در بازدید میدانی که از این منطقه داشتیم وضعیت نابسامان بوده و باید اقداماتی در راستای تعمیر و مرمت جاده‌ها، پل‌ها و همچنین محل استقرار مناسب عشایر انجام شود. البته گروهای جهادی سپاه امیرالمومنین(ع) در منطقه بوده و در حال ارائه خدمات امدادی به سیل زدگان هستند.

 شاکرمی خاطرنشان کرد: اقدام فوری برای بازسازی، بهینه‌سازی و ارائه خدمات به سیل‌زدگان منطقه ضروری و این ضرورت نیز به دستگاه‌های متولی اطلاع‌رسانی شده است.

فرمانده سپاه استان ایلام یادآور شد: با بررسی میدانی و حضور در میان عشایر این منطقه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آنان ضروری بوده و در این راستا تیم‌های بهداشتی و درمانی بسیج پزشکی به منطقه اعزام و هم اکنون در حال ارائه خدمات درمانی به سیل‌زدگان هستند.

وی تامین سرویس ایاب و ذهاب عشایر منطقه برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی را بر عهده پایگاه‌های مقاومت روستاها دانست و گفت: تمام خدمات و سرویس ایاب و ذهاب بر عهده سپاه و به صورت رایگان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: رسالت سپاه مردمی بودن و ارائه خدمت بی‌منت به مردم است و تا برطرف شدن مشکلات ناشی سیل برای این منطقه یگان‌های جهادی سپاه در کنار مردم باقی می‌مانند.

ارسال نظرات