مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام؛
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: با موافقت بنیاد احسان ستاد اجرایی، تعدادی لوازم خانگی به منازل آسیب دیده در سیل تعلق گرفت.
کد خبر: ۹۵۶۳۹۸۶
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی و جاری شدن سیل در ماه گذشته و همچنین وارد شدن خسارت به تعدادی از منازل در شهرک سرطاف شهرستان ایلام، بلافاصله تیم ارزیاب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان ضمن بازدید از منازل آسیب دیده خسارت‌های وارده را برآورد کرد. 

 

وی افزود: با ارسال میزان خسارات وارد شده به بنیاداحسان، این ستاد با جبران خسارات و توزیع لوازم خانگی بین شیل‌دیدگان موافت کرد.

 

زارع خاطرنشان کرد: در این راستا امروز با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل ستاد مدیریت بحران تعدادی لوازم خانگی از قبیل یخچال، بخاری، فرش، آبگرم کن، گاز و سایر ملزومات خانگی بین عزیزان خسارت دیده توزیع شد. 

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در مواقع بروز حوادث پابه رکاب و در کنار مردم عزیز است، تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام هر آنچه در توان داشته باشد، در ارائه خدمت به محرومان و قشر کم برخودار دریغ نخواهد کرد.

 

وی با تقدیر از فوریت های امدادی بنیاد احسان که نسبت به ارسال وسایل ضروری به سیل زدگان اقدام کرد، گفت: همچنین با هماهنگی گروه های جهادی تخصصی بخشی از وسایلی که قابل تعمیر بودند، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفتند.

ارسال نظرات