خبرهای داغ:

بیش از ۷۴ تن روغن و برنج احتکاری در آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد

تبریز- معاون‌ مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی از کشف و ضبط بیش از ۴۰ تن روغن مایع و جامد، ۳۴ تن برنج و یک تن شکر احتکاری در شهرهای تبریز و بستان آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۱۱۱۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی رضا عفوی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصدهای اطلاعاتی و عملیاتی بیش از ۱۰ تن روغن مایع خوراکی به ارزش سه میلیارد ریال که توسط یک دستگاه خودرو باری ۶ چرخ در محدوده بستان آباد به خارج از استان انتقال می داد با کمک سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و ضبط شد.

وی همچنین گفت: در یک عملیات دیگر بیش از ۲۳ تن روغن مایع و ۳۴ تن برنج هندی در یکی از انبارهای مرکزی یکی از فروشگاه زنجیره ای در سطح شهرستان بستان آباد کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

معاون‌ مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی در ادامه از کشف و ضبط بیش از هفت تن روغن جامد و یک تن شکر در یک پارکینک منزل شخصی در شهر تبریز خبر داد و افزود: با هرگونه احتکار کننده کالاهای اساسی در استان آذربایجان شرقی از طریق مراجع قضایی برخود قاطعانه ای خواهیم کرد.

وی از عزم جدی مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در برخورد قاطع و بدون اغماض با هرگونه احتکار، قاچاق و توزیع کالاهای اساسی خارج از شبکه توزیع خبر داد و تاکید کرد: همین جا اعلام می کنم که به هیچ وجه اجازه احتکار نخواهیم داد و با احتکار کننده ها برخورد می کنیم.

عفوی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت های اینگونه افراد سودجو، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

ارسال نظرات