مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی:

هفته عقیدتی سیاسی نمادی از جهاد تبیین در سپاه/انقلابی‌ بودن در میدان خدمت به مردم مشخص می شود

حجت الاسلام عبدی گفت:یکی از منبع‌هایی که ما می‌توانیم برای جهاد سبیل استفاده کنیم از قرآن کریم است و قرآن کریم دارای قواعد بسیار خوبی است که در بحث جهاد تبیین می‌توان از وجود این آیات استفاده کرد.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۰۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در همایش هفته عقیدتی و سیاسی سپاه شهرستان ساوه، قرآن کریم را منبعی برای جهاد تبیین دانست و گفت:یکی از منبع‌هایی که ما می‌توانیم برای جهاد سبیل استفاده بکنیم از قرآن کریم است قرآن کریم دارای قواعد بسیار خوبی است که در بحث جهاد تبیین می‌توان از وجود این آیات استفاده کرد.


حجت الاسلام عبدی ساده زیستی و دوری از اشرافی گری را در پاسداران سپاه مورد تاکید قرار داد و گفت: سپاه پاسداران التزام عملی به ولایت فقیه دارد ، و این باید در زندگی کاری و شخصی جاری و ساری باشد.


وی انقلابی بودن را در التزام عملی به حضرت امام (ره) را متذکر شد و گفت: ما انقلابی بودن را در التزام عملی بر خط و راه امام می دانیم که این مهم در میدان عمل و اجرا باید دیده شود.


وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با انقلابی بودن افزود:انقلابی‌ بودن و خدمتگزاری به مردم در میدان مشخص می شودو یقینا هر کس  به مردم خدمت کند اهل انقلاب است
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار