خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اجرای ۱۵۰ فعالیت در اردوهای جهادی طی هفته بسیج سازندگی در نهاوند

نهاوند-مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند گفت: طی هفته بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و درمانی، اشتغالزایی، اقتصادی، کشاورزی و... در نهاوند ۱۵۰ فعالیت انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۴۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد ابوالفتحی در جمع جهادگران فاطمی نهاوند اظهار داشت: ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی، روز نمایانگر یک مسئله بسیار مهمی است که جهاد تعطیل نشده و تمام نشده است.

وی با بیان اینکه در عرصه‌ جهاد دوران دفاع مقدس رزمندگان و جوانان ما سازماندهی شدند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند، افزود: امروز اگر دشمن ظاهری و متجاوزی وجود ندارد، دشمنان دیگری داریم، دشمنی مثل فقر، کم‌سوادی، محرومیت و امروز باید جوانان و مسئولان ما گوش‌ به فرمان فرمایش مقام معظم رهبری در هر مکان و زمانی آماده باشند و برای پاسخ به هر نیازی که ملت عزیز و شریف دارند، ملتی که همه‌ هستی خودش را برای انقلاب گذاشته است، آمادگی داشته باشند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند تصريح کرد: امروز اگر ما می‌گوییم جهاد سازندگی، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی یعنی تغییر رویکرد اما اصالتاً همان اصالت کلمه‌ جهاد است.

وی ادامه داد: جهاد مشترک امروز برای محرومیت‌زدایی است، اینکه برای رفع یک نیاز و برطرف کردن خواسته یک نیازمند اقدام می‌کنیم و این کار بسیار بزرگی است که جزء آموزه‌های دینی ما هستند و تک تک این کلمات و جملات و تک تک این فعالیت‌ها در هر ساعتش مورد توجه خداوند است.

ابوالفتحی گفت: خدمات بسیج سازندگی بی‌مزد و منت و برای رفاه مردم و به دور از هیاهوهای مرسوم انجام می‌شود و تاکنون در مناطق هدف توانسته برنامه‌های خدمات‌رسانی را اجرا کند.

وی ابراز داشت: امروز جریان جهادی به نقطه قوت و افتخار نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است، به گونه‌ای که بدون تردید در گام دوم انقلاب اسلامی، مهمترین مولفه قوی شدن نظام اسلامی همین جریان جهادی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: جریان جهادی با نقش آفرینی در چالش‌های اساسی و رخدادهای مختلف بلایای طبیعی و اخیرا در همه گیری ویروس منحوس کرونا و ... به خوبی توانسته کارآمدی و توانمندی خود را برای همه عیان کند.

وی افزود: بسیج سازندگی با بکارگیری ظرفیت جوانان غیور ایران زمین کارنامه موفقی دارد و عشق و دلدادگی به مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بیش از پیش در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام برخواهد داشت.

ابوالفتحی اظهار کرد: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف مانند ساخت و تعمیر و مرمت مدارس، خانه بهداشت، خانه نیازمندان، مساجد، بقاع متبرکه، ‌حسینیه‌ها، ‌آبرسانی روستایی، کتابخانه‌ها، ‌فضاهای ورزشی، گلزار شهدا، پروژه‌های عمران منابع طبیعی، حوادث غیر مترقبه و... فعالیت دارد.

وی بیان داشت: خدمات بسیج سازندگی بی‌مزد و منت و برای رفاه مردم و به دور از هیاهوهای مرسوم انجام می‌شود و تاکنون در مناطق هدف توانسته برنامه‌های خدمات‌رسانی را اجرا کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: در سال‌های اخیر جریان جهادی که متولد همین انقلاب اسلامی بود گسترش پیدا کرده و در کشور این مسئله به وضوح قابل مشاهده است.

وی افزود: در شهرستان نهاوند ۱۵ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی برای خانواده‌های بی‌بضاعت در دست احداث بوده و قرار است که تعداد ۳۵ واحد تا پایان سال جاری احداث و در اختیار این خانواده قرار گیرد .

ابوالفتحی تصریح کرد: طی هفته بسیج سازندگی در قالب اردو های جهادی در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و درمانی، اشتغالزایی، اقتصادی، کشاورزی و... در شهرستان نهاوند ۱۵۰ فعالیت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات