خبرهای داغ:
نهاوند-امام جمعه نهاوند گفت: جوان‌ها و نوجوان‌های ما همواره در خط مقدم بوده‌اند و جهادگران ما اکنون جوان هستند که در این صحنه و در خط مقدم مقابله با محرومیت حضور دارند.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۳۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع جهادگران فاطمی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه اعمال ما قیامت ما را می‌سازد، بیان داشت: بهشت و جهنم را همین اعمال ما می‌سازد و قیامت تجسم اعمال ما است.

وی با بیان اينکه عمل شما در قیامت مجسم به ماده خواهد شد، افزود: یک غذای ناسالم و مسموم که خواه‌ ناخواه در ساختار انسان تأثیر نامطلوب می‌گذارد و انسان گرفتار پیامدهای آن می‌شود، دروغ سلب اعتماد می‌کند و خیانت در امانت، روابط اجتماعی را بر هم می‌زند و ظلم همیشه منشأ ظلم‌های دیگر می‌شود و این رابطه طبیعی گناه و فساد است؛ بنابراین اعمال ما در قیامت مجسم به ماده خواهد شد و در بهشتی یا جهنمی بودن ما اثر دارد و سهم مهم شما از انجام کار نیک، رضایت خداوند خواهد بود .

امام جمعه نهاوند گفت: جوانان و نوجوانان امید آینده استان هستند و در بحث محرومیت‌زدایی ما پشتیبان آنها هستیم.

وی با اشاره به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، بیان داشت: یکی از رسالت‌های مهم نظام توجه به محرومین جامعه است و ماموریت جهادگران چه خواهران و چه برادران، این مهمی است که جز دستورات دین مقدس اسلام و ماموریت‌های همه ما است.

مغیثی در ادامه با بیان اينکه در تنش آبی و سیل در سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ گروه‌های جهادی پیش‌رو بودند، گفت: در این شرایط سخت عزیزان جهادی از همه اقشار به ویژه جوان‌ها بودند که حضور فعال داشتند.

وی اظهار داشت: جوان‌ها و نوجوان‌های ما همواره در خط مقدم بوده‌اند و جهادگران ما اکنون جوان هستند که در این صحنه و در خط مقدم مقابله با محرومیت حضور دارند؛ تلاش کنیم تا در این ماموریت‌ها در مناطق گوناگون به نحو احسنت ایفای نقش کنیم.

امام جمعه نهاوند گفت: سال‌های زیادی است که ما در تحریم هستیم و در دل تحریم‌ها حرف اول را در حوزه‌های مختلف می‌زنیم و این شما جوانان و نوجوانان جهادی هستید که در بحث محرومیت‌زدایی شروع کردید ان شالله ما هم پشتیبان شما خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات