خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

ماموریت بسیج پر کردن خلأهای انقلاب بود

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ماموریت بسیج پر کردن خلأهای انقلاب بود و امروز شاهد این هستیم که در همه عرصه‌ها این خلأها توسط بسیج و بسیجیان پر می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۴۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در جمع جهادگران فاطمی نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند و تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: در هفته بسیج سازندگی ۱۵۰ عنوان برنامه توسط گروه‌های جهادی شهرستان نهاوند در عرصه‌های مختلف آموزشی، سازندگی، عمرانی، پزشکی و... توسط پایگاه‌های مقاومت و اقشار تقدیم ملت و مردم این شهرستان می‌شود.

وی افزود: فعالیت گروه‌های جهادی مختص به یک هفته بسیج سازندگی نیست و این فعالیت‌ها از زمان تاسیس بسیج سازندگی در سال ۷۹ به دستور مقام معظم رهبری تا به امروز به صورت مستمر نیت و نگاهش بحث خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی برای مردم عزیز کشور بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اولین عرصه‌ای که بسیج سازندگی ورود پیدا کرد و کارنامه درخشانی از خود به ثبت رساند واکسیناسیون سراسری فلج اطفال در کل کشور بود و از آن زمان تا به امروز در همه عرصه‌ها شاهد حضور بسیجیان و جهادگران هستیم .

وی بیان داشت: ماموریت بسیج پر کردن خلأهای انقلاب بود و امروز شاهد این هستیم که در همه عرصه‌ها این خلأها توسط بسیج و بسیجیان پر می‌شود.

مختاری در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تجلیل بانوان جهادگر نهاوندی، بیان داشت: ما هرگز فراموش نمی‌کنیم سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری و تجلیل ایشان از بانوان جهادگر نهاوندی را و معتقدیم که کارهای جهادی کار بسیار ارزشمندی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط نیروهای جهادگر بسیجی اظهار داشت: بسیج سازندگی شهرستان نهاوند آمادگی این را دارد، روستاهایی که دارای مشکل آب شرب هستند، مشکل این روستاها را برطرف کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: در سال جاری ۱۵ واحد مسکونی که زمین‌های آنها آماده شده، توسط گروه‌های جهادی برای مددجویان کمیته امداد ساخته می‌شود و قرار است که تا پایان سال جاری ۴۵ واحد برای این خانواده‌ها احداث و در اختیار آنها گذاشته شود .

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با جهادگران گفت: منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهید و کارهای خود را اطلاع رسانی کنید که مایه دلگرمی مردم خواهد بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار