خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

اجرای رزمایش جهادی در اقصی نقاط شهرستان همدان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای رزمایش جهادی در اقصی نقاط شهرستان همدان به مناسبت هفته بسیج سازندگی طی ۱۰ روز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۱۳۰۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

سرهنگ سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با گذشت بیش از دو دهه از آغاز فعالیت‌های جهادی در کشور به لطف خداوند متعال و با رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اکنون نفحات روح بخش این تفکر انقلابی در سراسر کشور، استان و شهرستان ما گسترده شده، به نحوی که امروز بیش از ۳۰۰ گروه جهادی در اقصی نقاط شهرستان همدان، مشغول به ارائه خدمات گوناگون عمومی و تخصصی به، ولی نعمتان انقلاب هستند، که این امر یکی از عوامل تثبیت کارآمدی نظام را فراهم نموده و همچنین بارقه‌های امید را در دل مردم عزیز کشور روشن کرده است.

وی افزود: اقبال طیف‌های مختلف مردم به مشارکت در خدمت‌رسانی به محرومین در قالب حرکت‌های جهادی با سرعت فزاینده‌ای در حال تبدیل شدن به یک جریان عمومی و خودجوش است و همین موضوع می‌تواند موتور پیشران هر کشور در رفع محرومیت باشد و به عنوان یک الگوی بی‌نظیر اسلامی انقلابی در اداره امور کشور به جهانیان ارائه شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: از ۱۷ اردیبهشت، سالروز بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در شهرستان همدان آغاز شده و تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: طی این ۱۰ روز در عرصه‌های مختلف از جمله کمک به آبرسانی در مناطق محروم و کم برخوردار، لایروبی قنات، تکمیل و مرمت خانه محرومان، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، ارائه خدمات بهداشتی درمانی در سطح روستا‌ها و مناطق حاشیه شهر، ارائه خدمات کشاورزی با هماهنگی بسیج مهندسین کشاورزی اجرا می‌شود.

حسینی اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنویت افزایی، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و معرفی فعالیت‌ها و دستاورد‌های سازمان بسیج سازندگی، ارائه مشاوره‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم بضاعت، تهیه و توزیع وسایل ضروری زندگی برای خانواده‌های مستضعف، تجلیل از جهادگران برتر شهرستان و ... را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات