سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی گفت:سال گذشته توزیع 5000بسته معیشتی برای طبقه محروم جامعه از برنامه های مستمر بسیج سازندگی بوده وهمچنین بسیج سازندگی در حال تکمیل 5 واحد منزل مسکونی و3واحد مسکونی محرومین را هم در دست اقدام دارد .
کد خبر: ۹۴۳۱۳۲۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛مراسم گرامیداشت جهادگران فاطمی در فرمانداری کمیجان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و جهادگران منتخب بسیج سازندگی برگزار شد.


سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی فرمانده سپاه کمیجان در این مراسم گفت:عملکرد بسیج سازندگی کارنامه درخشان سپاه و بسیج است و در مواقع بحرانی بسیج سازندگی و گروه های جهادی همواره در کنار مردم بوده اند


وی گفت:غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های کار و تلاش یکی از اهداف بسیج سازندگی است و همواره کمک به دولت در توسعه سازندگی معنوی و مادی کشور تلاش شایانی کرده است.


سرهنگ کمیزی اشاعه فرهنگ تلاش و روحیه بسیجی را یکی دیگر از برنامه‌های بسیج سازندگی در مناطق محروم دانست و افزود: به‌ کارگیری مردم در سازندگی کشور کمک به مناطق محروم و آبادانی روستاها یکی دیگر از اهداف بسیج سازندگی است.


فرمانده سپاه ناحیه کمیجان با بیان اینکه بسیج سازندگی با کمترین هزینه موفق شده است تا بزرگ‌ترین کارها را انجام دهد، ادامه داد: کاهش هزینه‌های پنهان دولت با استفاده از طرح‌های بسیج سازندگی است و بسیاری از پروژه‌هایی که به پیمانکاران واگذار می‌شود بسیج سازندگی با کمترین هزینه‌ها آن‌ را اجرا می‌کند.


وی هدف اصلی بسیج سازندگی را کمک به دولت عنوان کرد و افزود: سازندگی، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی است.


کمیزی در ادامه به برنامه های سال جاری بسیج سازندگی کمیجان اشاره کرد وگفت:سال گذشته توزیع 5000بسته معیشتی برای طبقه محروم جامعه از برنامه های مستمر بسیج سازندگی بوده وهمچنین بسیج سازندگی در حال تکمیل 5 واحد منزل مسکونی و3واحد مسکونی محرومین را هم در دست اقدام دارد .


در پایان از گروه های جهادی منتخب و اداراتی که با بسیج سازندگی در سال گذشته همکاری داشته اند تقدیر و تجلیل شد

ارسال نظرات