خبرهای داغ:
همزمان با هفته معلم برگزار شد؛

تجلیل پاسداران از مقام معلم در بروجن

جمعی از مسئولان ناحیه مقاومت بسیج بروجن با رؤسای ادارات آموزش و پرورش بخش های سه گانه این شهرستان دیدار و از مقام معلم تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۳۱۶۰۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن به همراه  جمعی از مسئولان این ناحیه با حضور در ادارات آموزش و پرورش بخش های مرکزی، بلداجی و گندمان این روز خجسته را به فرهنگیان تبریک گفتند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل عظیمی با تجلیل از مقام شامخ شهید مطهری و گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: استاد شهید مرتضی مطهری مرزدار فرهنگی و عقیدتی سیاسی بود و آموزش و پرورش سازمانی بسیار موثر در راستای تعلیم و تربیت و آینده سازی این مملکت است.

وی افزود: معلمان و مربیان کسانی هستند که ارزش، خوبیها و … را به نسل های بعد منتقل می کنند و با ازخودگذشتگی در این راه خالصانه کار می کنند.

عظیمی خاطر نشان کرد: معلمان جانشین پیامبران هستند و کار بسیار سنگینی را بر عهده دارند و باید هر روز به مسائل قرآنی، دینی، اخلاقی، عقیدتی، سیاسی تجهیز شوند تا به جامعه، دانش‌آموزان و دانشجویان و  بصیرت و آگاهی دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار