معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
همدان-معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف ۲۰ میلیارد ریال اقلام احتکار شده توسط شبکه اطلاعاتی بسیج در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۴۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
کشف ۲۰ میلیارد ریال اقلام احتکار شده توسط شبکه اطلاعاتی بسیج در همدان

علی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: عناصر شبکه اطلاعاتی بسیج با همکاری بازرسین اداره کل صمت استان در راستای مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی موفق به کشف حدود۲۰ قلم کالای اساسی شدند.

وی افزود: این اقلام شامل روغن خوراکی، مواد شوینده، آرد، شکر، ماکارونی و... است که ارزش تقریبی آنها حدود۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: اقلام ذکر شده پس از شناسایی و هماهنگی‌های صورت گرفته از ۹ انبار در سطح  استان از جمله شهرستان‌های ملایر، نهاوند، اسدآباد، همدان و.‌. کشف شده‌اند و پرونده افراد خاطی برای سیر مراحل اداری  به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین (ع) همدان در راستای ماموریت‌های ذاتی خود برای برقراری امنیت هم استانی‌هایی عزیز با هر نوع اقدامی که بخواهد معیشت مردم رابه مخاطره بیندازد مقابله خواهد کرد.

کریم‌پور در پایان از عموم مردم درخواست کرد تا اطلاعات خود در زمینه گرانی فروشی، قاچاق و احتکار کالا را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه همدان  در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات