مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج):
زنجان_مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: شهید مطهری الگوی برتر عرصه برتر جهاد تبیین است‌.
کد خبر: ۹۴۳۱۸۹۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛همایش حکمت مطهر، یادواره شهدای روحانی شهرستان  و همچنین مراسم گرامیداشت و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و متربیان و بسیجیان نمونه شهرستان خدابنده با حضور و سخنرانی حجت الاسلام حسن بیگدلی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در فرهنگسرای اشراق این شهرستان برگزار گردید. 

 

 

حجت الاسلام بیگدلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰۰۰شهدای روحانی کشور و شهید مطهری (ره) بیان داشت: امام خمینی(ره) مدیریتی را ایجاد و اداره کرده اند که هم جهان اسلام و هم خارج از اسلام را تحت تاثیر خود قرار داده است.

 

 

وی با بیان اینکه پیشتازی  افکار انقلابی و اعتقادات دینی جز با تلاش ها و دغدغه های امامین انقلاب و شاگردان ایشان نظیر شهید مطهری محقق نمی شد،تصریح کرد: شهید مطهری الگوی برتر عرصه جهاد تبیین است.

 

 

وی با اشاره به تفکرات راهبردی امام خمینی(ره)افزود:یکی از تفکرات راهبردی امام خمینی(ره)تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود .

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) خاطرنشان کرد:یکی دیگر از ویژگی های امام خمینی(ره) عمق نگری و آینده نگری ایشان بود. 

 

 

 

 

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهدای روحانی ،مربیان و هادیان سیاسی،ائمه محترم جمعه و رابطین عقیدتی سیاسی شهرستان خدابنده تجلیل شد.

 

 

 

ارسال نظرات