فرمانده سپاه ساوه در آئین تجلیلی از جهادگران بسیجی ساوه:

افتخار بسیج سازندگی،از بین بردن غبار محرومیت از سطح کشور است

سرهنگ مهدی گفت:در تقویم هفته ایی مزین شده است به نام بسیج سازندگی و بنا بر تدبیر امام خمینی (ره) که فرمان تشکیل بسیج سازندگی را با شعار رسیدگی به مناطق محروم و دورافتاده در ایران را صادر کردند و ما نیز این هفته را گرامی میداریم.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۰۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در آئن تجلیل از هادگران بسیجی شهرستان ساوه گفت:در تقویم هفته ایی مزین شده است به نام بسیج سازندگی و بنا بر تدبیر امام خمینی (ره) که فرمان تشکیل بسیج سازندگی را با شعار رسیدگی به مناطق محروم و دورافتاده در ایران را صادر کردند و ما نیز این هفته را گرامی میداریم.
مهدی انقلابی بودن را حضور همیشگی در صحنه دانست و تصریح کرد: انقلابی بودن یعنی اینکه در همه حال در صحنه حضور داشته باشیم و کار ما جهادی باشد و ما در بسیج سازندگی سعی داریم که مشکلات مردمی را بیابیم و پای کار انقلاب به ایستیم و انشالله از حضور مردم برای کمک به خود مردم استفاده خواهیم کرد و این زیباترین تجلی حضور مردم در جامعه است.

فرماندهی سپاه ساوه بخشی از فعالیت‌های پایان ناپذیر بسیج سازندگی را اشاره کرد و گفت: در هفته جهاد سازندگی حدوداً ۵۰ عنوان برنامه داشته ایم که در این برنامه‌ها عنوان‌های مختلفی اجرا شد از جمله کلنگ‌زنی، افتتاح پروژه‌ها، اهدای جهیزیه و پخت غذایی گرم و انشاالله بسته‌های کمک معیشتی که آماده شده است و خدمت مردم محروم ارائه داده می‌شود و یکی از کار‌های ما که در این هفته شروع انجام خواهد شد شروع رزمایش آبرسانی ۲۸ روستای شهرستان که بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ارزش دارد انشاءلله کار‌ها هرچه زودتر به نتیجه برسد و بتوانیم در خدمت مردم خوب شهرستان باشیم.

وی در آخر در رابطه با مهمترین اهداف بسیج سازندگی متذکر شد: مهمترین هدف بسیج سازندگی همانطور که این هدف ارزشمند هدف بسیج مستضعفین نیز هست این است که غبار محرومیت را از سطح کشور بزداییم دیگر هیچ خانواده محروم و روستا‌های محروم در کشور نداشته باشیم.
در این مراسم از یکصد و ده جهادگر بسیجی از تمام اقشار و بسیج محلات و همچنین لباس فرم بسیج سازندگی منقش به تصویر شهید وحید زمانی نیا رونمایی گردید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات