خبرهای داغ:

تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۱۵۰ میلیون ریال کمک نقدی در شاهرود

شاهرود_ در راستای رزمایش جهادگران فاطمی، قرارگاه شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود ۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد به خانواده‌های کم برخوردار شهر اهدا کرد.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۶۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۱۵۰ میلیون ریال کمک نقدی در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، به همت قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود و با کمک پایگاه بسیج عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و کانون خادمیاران رضوی اقدامات جهادی به شرح زیر انجام شده است که همچنان تداوم خواهد داشت.
کمک نقدی ۹ میلیون تومانی به نیازمندان مناطق محروم شاهرود به کمک خیرین و نذر قرائت قرآن برای اموات و فطریه و توزیع ۵۰ سبد غذایی شامل گوشت قرمز و مرغ در مناطق محروم و توزیع ۴۰ پرس غذای گرم بین محرومین انجام پذیرفت.
اعطاء وام قرض الحسنه به دو نفر به مبلغ ۱،۷۰۰،۰۰۰ هزار تومان و تهیه ویلچر، مواد غذایی، پوشک بزرگسال و دیگر نیاز‌های بیماری در روستای سعد آباد و خرید و تقدیم یخچال به یک خانواده فاقد یخچال به مبلغ ۲،۰۰۰،۰۰۰تومان به همت خیرین و بسیجیان انجام شد.
جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم یمن به مبلغ ۱،۴۰۰،۰۰۰ هزارتومان توسط خیرین و نمازگزاران مسجد و تهیه و تدارک سفره اکرام ویژه ایتام و پذیرایی در مناطق محروم شاهرود و کمک ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومانی پایگاه بسیج عاشورا به زائرین امام علی بن موسی الرضا (ع) انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار