رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان با اشاره به ثبت و ساماندهی سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان، گفت: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در قالب این گروه ها فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۲۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۴

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیح، سرهنگ احمد ابراهیمی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی با اشاره به فعالیت سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان گیلان، اظهار کرد: این گروه در اطلس جهادی بسیج ثبت و ساماندهی شده‌اند.

وی در ادامه به فعالیت‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی اشاره کرد و افزود: تا کنون بیش از دو هزار واحد مسکونی با همکاری نهادهای خدماتی ساخته شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: یکی از اقدامات بسیج سازندگی در حضور در هنگام بحران‌ها است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی گیلان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: جهادگران در ایام کرونا و اجرای رزمایش مواسات نیز عملکرد درخشانی داشته‌اند.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به توزیع بیش از هشت هزار بسته معیشتی، گفت: پخت یک میلیون وعده غذای گرم و ۳۰۰ سری جهیزیه نیز در این ایام از سوی بسیج سازندگی استان گیلان انجام شده است.

ارسال نظرات