امام جمعه میاندوآب گفت: امروز دشمن با امپراطوری رسانه ای به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه و شبهه افکنی در اعتقادات است.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۰۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در دیدار با جمعی از مربیان عقیدتی، سیاسی و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی، اظهار کرد: امروز دشمن با امپراطوری رسانه ای به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه و شبهه افکنی در اعتقادات است.

وی افزود: دشمنان برای سست کردن اعتقادات دینی مردم تلاش و برنامه ریزی می کنند و لازم است فرهنگیان، مربیان عقیدتی و سیاسی در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

این مسئول بر لزوم توجه به تولید محتوای فاخر و دینی در راستای تعالیم دین تاکید کرد و گفت: دشمن بیکار ننشسته است و در مقابل این فعالیت دشمن، باید به تولید محتوا توجه ویژه شود .

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تقدیر از فعالیت های محرومیت زدایی و مردم یاری سپاه و بسیج، تصریح کرد: ورود سپاه به عرصه محرومیت زدایی و مردم یاری یکی از اقداماتی بود که امروزه تاثیر مثبت آن روشن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت مسئولیت مربیان عقیدتی و سیاسی، گفت: نظام تعلیم و تربیت فرایند ارزشمند و مسئولیتی خطیر است که تربیت یک نسل در دست آنها بوده و باید این کار را با ظرافت و دقت نظر خاصی انجام دهند.

نورالدین پالهنگ با بیان اینکه مربیان عقیدتی، سیاسی نیز در تربیت نیروی تراز انقلاب وظیفه دارند، اظهار کرد: مربیان عقیدتی باید در راستای ترویج گفتمان امامین انقلاب قدم برداشته و به وظیفه خود در زمینه جهاد تبیین عمل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات