خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در همایش کنگره شهدای روحانی خوزستان عنوان کرد:

روحانیت برای جامعه اسلامی افتخار است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به حضور روحانیت در هشت سال دفاع مقدس و در سخت‌ترین لحظه‌ها، گفت: نقش روحانیت بی‌بدیل بوده و برای جامعه اسلامی افتخار است.
کد خبر: ۹۴۳۲۳۷۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

حجت‌الاسلام سید محمدنبی‌ موسوی‌فرد امروز ۲۴ اردیبهشت‌ماه در همایش کنگره شهدای روحانی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: نه تنها در هشت سال دفاع مقدس بلکه در همه عرصه‌ها، در آن برهه‌ای که روحانیت در خط مقدم بوده توانسته قلب‌ها را به سمت و سوی عرصه کارزار و دفاع مقدس به میدان بیاورد.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس نیز ملاحظه می‌کنیم در سخت‌ترین لحظه‌ها، روحانیت معزز بود که در خط مقدم بود و نه تنها به عنوان هدایت دینی مردم بلکه به عنوان یک رزمنده و دفاع از مرزهای اسلامی در خط مقدم حضور داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: بنابراین وقتی یک نفر می‌خواهد به کسی که بتواند تشریح و تبیین کند، تأسی کند بهترین گزینه کسی است که داعیه هدایت مردم را دارد و وقتی نسبت شهدای روحانیت به همه اقشار را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم چند برابر است و این موضوع مهمی است. در مسئله دفاع مقدس، دفاع از حرم‌های مطهر و در صحنه‌های گوناگون نیز این موضوع صدق می‌کند و روحانیون این قشر از جامعه اسلامی خوب درخشیدند.

وی افزود: بنابراین نقش روحانیت بی‌بدیل بوده و برای جامعه اسلامی افتخار است و توانسته‌اند خطی را ترسیم کنند که ماندگار است. به اعتقاد من نقش روحانیت در مسائل فرهنگی جامعه و در عرصه‌های گوناگون که در مردم نیازمند هستند می‌تواند خط مقدم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها