میز خدمت جهادی شهید کوچری در خاش برگزار شد

میز خدمت جهادی به نام شهید قربانعلی کوچری توسط پایگاه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان شهید زارع مدیریت جهادکشاورزی شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۲۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش،به همت حوزه ادارات شهرستان خاش، میز خدمت جهادی به یاد و نام شهید قربانعلی کوچری شهید شاخص سازمان بسیج کارمندان در جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

ستوانیکم پاسدار روح الله شجاعی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان بیت المقدس سپاه شهرستان خاش در این میز خدمت جهادی گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی و پیرو ابلاغیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان هر روز یک تا چند میز خدمت جهادی در سطح پایگاه های کارمندی و ادارات سطح شهرستان خاش در جهت خدمت به مردم برگزار شد.

وی ادامه داد: این میزهای خدمت جهادی پس از بررسی مشکلات مناطق هدف و الویت بندی دغدغه مردم محلات برنامه ریزی شد و خوشبختانه حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی باعث ایجاد انگیزه و امیدآفرینی در بین مردم و اقشار مختلف می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان بیت المقدس سپاه شهرستان خاش تصریح کرد: میز خدمت جهادی پایگاه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان شهید زارع مدیریت جهادکشاورزی با حضور بیش از ۴۰نفر از کشاورزان، دامداران و عشایر در نمازخانه این اداره برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این میز خدمت جهادی مشکلات تامین نهاده کشاورزی، عدم وجود مرکز فروش تجهیزات گلخانه ای و کشاورزی در سطح شهرستان ، عدم وجود نرخ گذاری مشخص جهت خرید و فروش محصولات، از مهم ترین مشکلات و مطالباتی بود که توسط کشاورزان و گلخانه داران مطرح و کارشناسان مربوطه به دغدغه مراجعین جواب داده و در خصوص رفع مشکلات بیان شده قول مساعدت و همکاری در روزهای آتی را دادند.

همچنین در این میز خدمت معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خاش و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان بیت المقدس سپاه شهرستان خاش حضور داشتند و از نزدیک مشکلات کشاورزان را بررسی و در دست پیگیری قرار دادند.

ارسال نظرات