خبرهای داغ:
محمد عقیقی خبرداد؛

گره‌گشایی از کار 400 واحد صنعتی توسط جهادگران بسیج مهندسین قم

مدیر کانون شهید چمران بسیج مهندسین صنعتی استان قم از ارائه مشاوره‌های تخصصی و پیگیری مشکلات 400واحد صنعتی در سال 1400 خبرداد و گفت: امسال ارائه مشاوره و حمایت از 350 واحد صنعتی و 30 واحد معدنی در دستور کار است.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۷۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

گره‌گشایی از کار 400 واحد صنعتی توسط جهادگران بسیج مهندسین قم

محمد عقیقی مدیر کانون شهید چمران بسیج مهندسین صنعتی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم بیان کرد: حمایت، تسهیل‌گری و ارائه مشاوره به واحد‌های تولیدی و صنعتی همواره در اولویت ما است، در این چند ماه گذشته حدود هزار و 200 واحد صنعتی و تولیدی که بیشتر در شهرک شکوهیه مستقر بودند توسط بسیج مهندسین پایش و ارزیابی شدند و اقداماتی برای حمایت از این واحد‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: گروه‌های جهادی ما در عرصه‌های صنعتی، عمرانی و کمک‌های مومنانه فعالیت می‌کنند، در بحث صنعت از سال ۱۴۰۰ تا به امروز بالغ بر ۴۰۰ واحد صنعتی با تلاش کارشناسان بسیجی، مشاوره تخصصی در زمینه‌های مختلف دریافت کرده‌اند و رفع مشکلات آن‌ها پیگیری شده است، همچنین ۲۳۰ واحد نیز تشکیل پرونده داده و منتظر رسیدن نوبتشان هستند.

عقیقی ادامه داد: در کمیته عمران اقدامات بسیار خوبی را برای ۳ روستا انجام داده‌ایم، در این مدت بازسازی ۴۰ واحد مسکونی برای محرومین روستایی در دستور کار قرار گرفته است و با همکاری ادارات دولتی به حل مسائل عمومی روستاییان از جمله مشکل فاضلاب، راه و شهرسازی، آب، برق، گاز و دیگر موضوعات پرداخته‌ایم.

مدیر کانون شهید چمران بسیج مهندسین صنعتی استان قم تصریح کرد: در هفته‌ای که به نام جهاد سازندگی بود، در کلینیک بسیج مهندسین به ۴ واحد صنعتی در بحث بازار، توسعه، فروش، قوانین و مقررات مشاوره‌های تخصصی ارائه شد و علاوه بر این کارشناسان ما در این یک هفته از چند روستا برای بررسی مشکلات و ضعف زیر ساخت‌ها بازدید کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش کمک مومنانه در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۵۰ بسته کمک معیشتی میان نیازمندان توزیع شده، همچنین در سال گذشته نیز حدود هزار و 500 بسته به کمک اعضای بسیج مهندسین و خیرین تهیه و میان افراد نیازمند توزیع شد، در ادامه امسال نیز همچنان طرح کمک مومنانه پیگیری خواهد شد.

گره‌گشایی از کار 400 واحد صنعتی توسط جهادگران بسیج مهندسین قم

مدیر کانون شهید چمران بسیج مهندسین صنعتی استان قم در پایان گفت: برای سال جاری ۴ روستا را در نظر داریم تا مشکلات عمومی حاکم بر این مناطق را رفع کنیم و در راستای ارائه مشاوره و حمایت از واحد‌های تولیدی، صنعتی و معدنی نیز برای ۳۵۰ واحد صنعتی و ۳۰ واحد معدنی اقدامات لازم درحال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار