خبرهای داغ:

ویزیت رایگان اقشار محروم در سلماس

فرمانده سپاه سلماس گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی، اقشار بی‌بضاعت این شهرستان از خدمت ویزیت رایگان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۹۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سیدکاظم میرکاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد:  گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی و بسیج فرهنگیان سپاه به مناسبت هفته بسیج سازندگی، درمانگاه ویزیت رایگان و کلاس‌های کمک آموزشی و فرهنگی در این شهرستان برپا کردند.

وی گفت: همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، گروه جهادی شهید صفدری سپاه شهرستان با حضور در روستای لشکران درمانگاه ویزیت رایگان به همراه تجویز دارو، کنترل قند خون و فشار خون برپا کردند.

این مسئول افزود: کار جهادی و خدمات رسانی جزو اصول اعتقادی بسیجیان بوده و طبق آموزه های اسلامی دارای پاداش الهی می باشد و قدم گذاشتن برای خدمت رسانی به مناطق محروم و صعب العبور توفیقی از جانب خداوند متعال می باشد.

بهره برداری از یک واحد مسکن مددجویی در سلماس

 به مناسبت دهه بسیج سازندگی با حضور جانشین فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، یک واحد مسکونی به بهره برداری رسید.

این پروژه به همت سپاه سلماس با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، طبق نقشه ها و اصول مهندسی احداث شده است، که صبح امروز در راستای رزمایش جهادگران فاطمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

محمد خلیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه سلماس در آیین بهره برداری از این واحد مسکونی، اظهار کرد: در طول دو سال گذشته تعداد ۳۶ پروژه احداث مسکن مددجویی احداث شده و برای بهره مندی خانواده های محروم تحویل شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات