با حکم کمیته کشوری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛

شهادت بسیجی «محمد محمدی» احراز شد

کمیته کشوری احراز شهادت و جانبازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به شهادت بسیجی محمد محمدی رای داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۵۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
شهادت بسیجی «محمد محمدی» احراز شد
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، دکتر صادق منش مدیرکل حقوقی و امور مجلس ستاد و دبیر کمیته یاد شده در این ارتباط گفت: دو سال پیش در یکی از محله های تهران عده‌ای از اراذل و اوباش به بهانه پارک خودرو شروع به فحاشی و عربده‌کشی نسبت به یک خانم می‌کنند و شهید محمد محمدی هم برای اینکه فضا را آرام کند و این افراد فحاشی و درگیری را تمام کنند، به آنها تذکر می‌دهد که از دادن فحش ناموسی خودداری و محل را ترک کنند، اما اراذل و اوباش با وی درگیر شده و یکی از آن‌ها یا چاقو به پهلو و قلب شهید محمدی ضربه وارد می‌کند و وی زخمی می‌شود. بعد از این واقعه، محمدی به بیمارستان منتقل می‌شود، اما به دلیل شدت جراحات و خون‌ریزی این بسیجی به شهادت می‌رسد. دو نفر از این اوباش در محل توسط مردم و نیروی انتظامی دستگیر می‌شوند.

وی افزود: ستاد امر به معروف بنا به وظیفه مقرر در ماده ۱۵ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر موضوع را در همان اوایل در کمیته مطرح می کند ولی به دلیل نقص مدارک پرونده، تصمیم گیری به زمان پس از تکمیل پرونده موکول می شود.

صادق منش گفت: با تکمیل مدارک موضوع در جلسه روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت کمیته یاد شده متشکل از نمایندگان قوه قضائیه، بنیاد شهید، سپاه، نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطرح و حاضران به اتفاق آرا شهادت بسیجی شهید محمد محمدی را احراز کردند.

وی در پایان یادآوری کرد: ستاد حمایت همه جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر را از وظایف قانونی خود می داند و تاکنون دهها حمایت قضایی و حقوقی از ادا کنندگان دو فریضه الهی در سراسر کشور به عمل آورده است.

ارسال نظرات