رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یکی از سرکردگان اصلی قاچاق سوخت در جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۹۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ظهر امروز اعلام کرد: یکی از سرکردگان اصلی قاچاق سوخت در جنوب کشور با نام اختصاری (ق- س) پس از اخذ دستور قضایی و در نتیجه اقدامات اطلاعاتی مرزبانی استان هرمزگان طی عملیاتی توسط فرماندهی انتظامی استان در بندرعباس دستگیر شد.

مجتبی قهرمانی خاطرنشان کرد: عمده فعالیت مجرمانه متهم دستگیر شده و شبکه تحت امرش در مناطق جنوبی کشورمان بوده و این باند سازمان یافته، سوخت قاچاق را به وسیله صدها خودرو و شناور از طریق نوار ساحلی به شناورهای خارجی در خلیج‌فارس و دریای عمان منتقل می کردند.

وی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برد، تصریح کرد: رسیدگی قضایی به منظور شناسایی ابعاد مختلف فعالیت های مجرمانه این فرد ادامه دارد که نتایج آن پس از تکمیل تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه قاچاق سوخت طی سال‌های اخیر موجب ضربه سنگین به تولید ملی و اخلال در نظام اقتصادی کشور شده است، عنوان کرد: دستگاه قضایی با تمام توان خود به قاچاقچیان اجازه فعالیت نخواهد داد و با مرتکبین اینگونه جرایم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ارسال نظرات