خبرهای داغ:
تبریز- سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیات‌های مذهبی در این استان و رقابت ۲۵۷ نفر در این انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۶۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمود حسینی عصر امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در تبریز گفت: ششمین دوره انتخابات شورای هیأت‌های مذهبی استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی سپس ادامه داد: ۲۵۷ نفر از مسئولان هیأت‌های مذهبی استان در این انتخابات کاندیدا شده‌اند که ۱۱ نفر خانم و ۲۴۶ نفر نیز آقا هستند.

حجت الاسلام حسینی سپس ابراز داشت: این انتخابات در ۲۱ شهرستان استان روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه جاری در محل ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و در تبریز نیز در محل اداره کل استان برگزار می‌شود. زمان برگزاری این انتخابات در شهرستان‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و در تبریز نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ خواهد بود.

وی در خصوص شرایط کاندیداها نیز افزود: داشتن حداقل سه سال سابقه مسئولیت هیأت مذهبی و همچنین مسئول هیأت بودن در زمان حال از اصلی ترین شرایط است.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: کاندیداها همچنین باید حداقل ۲۵ و حداکثر ۶۵ سال سن داشته باشند. حداقل مدرک تحصیلی کاندیداها در شهرستان‌ها دیپلم و در مرکز استان نیز لیسانس درنظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها