خبرهای داغ:
در راستای رزمایش کمک‌های مومنانه؛

با توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در قیروکارزین

به همت سپاه قیروکارزین رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی بین محرومین شهرستان با حضور مسئولین شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۵۳۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به همت سپاه قیروکارزین رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی بین محرومین شهرستان با حضورحسینی نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،دکتر فروردین نماینده مردم قیروکارزین، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی،رئیس آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی و دیگر مسئولان در سپاه قیروکارزین برگزار شد.

فرمانده سپاه قیروکارزین در ابتدای این رزمایش با بیان اینکه هجمه های دشمن در فضای حقیقی و مجازی در عرصه اقتصادی در حال برجسته شدن است اظهار داشت: در راستای حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه معیشت و کالاهای ضرروی که مایحتاج مردم است تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشیم تا دشمن نتواند با حربه های خود بر دل و افکار مردم اثر بگذارد..

محمد رسول رضایی گفت: وظیفه همه ماست که در این جراحی اقتصادی که دولت انقلابی شروع کرده همکاری و پشتیبانی کنیم.

وی ادامه داد: این ۷۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، خرما به ارزش تقریبی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان می باشدکه امروز توسط حوزه های مقاومت بین نیازمندان و محرومین شهرستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار