قدردانی از رزمندگان عرصه جهاد و شهادت وظیفه ملی ماست

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان گفت: دیدار با رزمندگان عرصه جهاد و شهادت علاوه بر وظیفه دینی و ملی، تجلیل از زحمات و رشادت های آن هاست.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۵۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای برنامه دیدار با رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه همراه با سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان با احمد اللهیار، حسن ادهم و اسماعیل صفی از رزمندگان آن دوران دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ مهدی ادهم با تاکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: خون دل های بسیاری در دوران دفاع مقدس خورده شده است تا امنیت امروز شکل بگیرد.

او هدف از این دیدارها راعلاوه بر وظیفه دینی و ملی، تجلیل از خدمات رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت دانست و افزود: به فرموده امام خمینی (ره) نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم  زندگی روزمره خود، به فراموشی سپرده شوند و همچنین امام خامنه ای (مدظله) در جهت تکریم خانواده معظم شهدا و پاسداشت ایثارگری رزمندگان تاکید کردند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان در ادامه اضافه کرد: امروز جوانان ما باید با رشادت ها و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند تا این فرهنگ برای نسل آینده زنده بماند.

ادهم خاطرنشان کرد: دوران پس از جنگ، کم از ایام دفاع مقدس نداشته و ندارد. رزمندگان و یادگاران دوران جنگ تحمیلی، نماد سلحشورانی ولایت پذیر و پایدار در برابر دشمنان است.

لازم به ذکر است این دیدارها در طول یک سال و نیم  گذشته به صورت هفتگی در سطح شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار