خبرهای داغ:
امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) قم در نشست حلقه صالحین پایگاه شهید کلهری گفت: حضور در مجالس مذهبی، مساجد، جلسات قرآنی و حلقه‌های صالحین، نقش چشمگیری در کاهش آسیب‌ها دارد.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۹۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مددخانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) در نشست یکی از حلقه‌های صالحین پایگاه شهید کلهری اظهار کرد: مسجد به عنوان یک میعادگاه و هسته اصلی مردم سالاری دینی در مقابل آسیب‌ها و ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی نقش بسزایی دارد.

وی افزود: روشن است که در مسجد، نه تنها شاهد هیچ آسیب اجتماعی نیستیم، بلکه حضور در مسجد، شرکت در مجالس مذهبی و جلسات قرآنی و همچنین حلقه‌های صالحین، نقش چشمگیری در کاهش آسیب‌ها دارند.

وی ادامه داد: حلقه‌های صالحین مستلزم به کارگیری روش‌هایی همچون بازی است که به رشد کودکان و نوجوانان در آینده می انجامد چرا که انسان اگر در دوران خردسالی بازی نکند، در دوران بزرگسالی بازی خواهد خورد. بنابراین، کارکرد بازی در امر تربیت، صرفاً کارکرد جذبی نیست؛ بلکه کارکرد رشدی و تربیتی نیز دارد.

گفتنی است این حلقه صالحین با حضور جمعی از نوجوانان با اهتمام بر تعلیم مباحث معرفتی و آموزه‌های دینی و شهدایی، انس و تدبیر بیشتر نسل جوان با قرآن کریم در راستای تربیت نیروی کارآمد انقلابی، نهادینه شدن ارزش‌های دینی و تحقق منویات رهبری برگزار شد.

انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات