خبرهای داغ:

برای بهبود معیشت فرهنگیان تلاش می‌کنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای بهبود معیشت فرهنگیان تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۳۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

به گزارش بسیج از مهاباد، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم مهاباد در محل سالن فجر، به سابقه فرهنگی این شهرستان و وجود اساتیدی نظیر استاد هژار اشاره کرد و گفت: عدالت، مردمی‌سازی و شفافیت از اولویت‌های دولت در حوزه‌های مختلف است که بستر را برای پیشبرد اهداف گوناگون کشور فراهم می‌کند.

نوری افزود: با تمام توان در حال برنامه‌ریزی برای حل مشکلات و کمک به معیشت فرهنگیان از جمله اعمال رتبه‌بندی معلمان هستیم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه به سختی کار معلمان بعد از دوران کرونا و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: کمبود نیروی انسانی در بخش خدماتی آموزش و پرورش با دستور رییس جمهور در حال پیگیری است.

نوری از پیگیری حوزه راه‌های مواصلاتی و تامین سرمایه لازم برای کریدور غرب کشور خبر داد و تصریح کرد: مدارس کانکسی در مناطق کمتر برخوردار هم در مدت زمان 2تا 3 سال با کمک خیرین و ستاد فرمان حضرت امام جمع آوری می شوند.

وی در پایان سخنان خود، اظهار داشت: مباحث مربوط به ایستگاه راه آهن، فرودگاه، حوزه آب رسانی و دیگر مطالبات را هم از طریق مسئولان مربوطه بعد از این سفر پیگیری و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ارسال نظرات