خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان:

گردشگری یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه استان است

همدان-مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: گردشگری یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه استان است.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۴۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از مرکز هتل‌داری و گردشگری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای تحقق شعار سال و توسعه اشتغال پایدار بازدید کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: گردشگری یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه استان است.

وهب مختاران ادامه داد: در همین مسیر، یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه انسانی، آموزش و توانمندسازی است به شکلی که از این طریق می‌توان مشارکت توام با بهره‌وری نیروی انسانی را در فرایند توسعه کشور شاهد بود.

وی بیان کرد: نیروی انسانی توانمند در مسیر توسعه گردشگری، بر شاخص‌هایی همچون رشد اقتصاد محلی، اشتغال و توزیع عادلانه درآمد تاثیرگذار است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند فرد را برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار آماده کند یا کارایی و توانایی وی را در انجام امور محوله افزایش دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز در این بازدید با اشاره به فضا و ظرفیت‌های مناسب موجود در مرکز هتل‌داری و گردشگری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بیان کرد: توسعه صنعت گردشگری در جامعه یکی از محورهای اصلی فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است.

احمد شانیان خاطرنشان کرد: استان همدان به دليل دارا بودن شرايط اقليمي مناسب و طبيعت بكر، فرهنگ، آداب و سنن خاص يكي از مناطق مناسب براي توسعه صنعت گردشگري است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات