خبرهای داغ:

سازمان بسیج جامعه زنان به مناسبت سوم خرداد بیانیه‌ای منتشر کرد.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت سوم خردادماه، روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۵۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج ،سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت سوم خردادماه، روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه ای منتشر کرد.

مشروح بیانیه بدین شرح است:

سوم خرداد یاد آور حماسه بی بدیل رزم آوری های مومنان بی ادعایی است که تنها شوق دیدار محبوب آنها را در مقابل تعلقات دنیایی حفظ کرد.

آزادی و خرمی خرمشهر رهین سرخی خون آنانی است که در محاصره شب پرستان تن به ذلت نداده و با دستی تهی اما بازوانی پرتوان و قلب هایی مملو از عشق به ولایت توانستند نه تنها خرمشهر، که جهان بشریت را از نوع زنجیر های ذلت و خواری برهانند.

”خرمشهر”؛ شهر خون و قیام، شهر آتش و دود ، شهر نبرد و پیکار جبهه‌ی حق با جنود شیاطین است، شهری که فتح آن حماسه ای بزرگ بود، چرا که عالی‌ترین مرحله از مقاومت انسان مؤمن آزادی‌خواه را به نمایش گذاشت.

بسیج جامعه زنان کشور؛ با تعظیم و احترام به مقام شامخ شهیدان به خصوص شهیدان دفاع مقدس و خاصه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و درود به روح ملکوتی امام راحل عظیم الشأن روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی به رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا و امت بزرگ ایران تبریک و از ایثارگران و رزمندگان این حماسه بزرگ تجلیل می‌کند.

ارسال نظرات