همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: در دوران نبرد رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها حفظ حرمت اصحاب رسانه برای مسئولین یک اصل و کمترین و ضروری‌ترین انتظار از مسئولین استان است.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۶۸
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر قوامی در در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط مهم و حساس مردمی‌سازی یارانه‌ها و تلاش شبانه‌روزی رسانه‌های بیگانه برای تحریف واقعیت‌ها و ظرفیت‌های کشور اظهار کرد: در این نبرد رسانه‌ای، رسانه‌های متعهد و انقلابی در خط مقدم اقناع‌سازی و مبارزه با تحریف و تخریب دشمن حضوری فعال دارند.

وی با بیان اینکه در دوران نبرد رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها حفظ حرمت اصحاب رسانه برای مسئولین یک اصل است، ادامه داد: در این شرایط رعایت شأن و احترام اصحاب رسانه‌های متعهد استان کمترین و البته ضروری‌ترین انتظار از مسئولین استان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان با اشاره به سخنان مکرر رئیس جمهور و سیاست‌های رسمی دولت و نظام اسلامی در افزایش آزادی‌های مشروع و متعهدانه رسانه‌ای گفت: در دولت مردمی و انقلابی آقای رئیسی، رفتار خارج از ادب و عرف حرفه‌ای با اصحاب رسانه از طرف مسئولین آن هم در استان فرهیختگان یعنی همدان گناهی نابخشودنی است.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه خود را موظف به دفاع و حمایت از حق حرفه‌ای اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و کرامت انسانی خبرنگاران می‌داند، افزود: ما خود را متعهد می‌دانیم در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و فرامین رهبر عزیز و حکیم انقلاب، مدافع حرمت و کرامت قلم و اصحاب قلم و رسانه باشیم.

قوامی رعایت حرمت اصحاب رسانه را سیاست اصولی نظام دانست و گفت: در رعایت این اصل اساسی، تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات